Garantie en Retourneren – Londano.nl
Meteen naar de content
Alleen vandaag 50% korting! 🎁
Uren
2
2
4
4
Minuten
0
0
0
0
Seconden
0
0
0
0

UITVERKOOP: BESPAAR 10% MET DE CODE

KORTING10

Garantie en Retourneren

 

Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, neem dan contact met ons op. Bij Londano doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat ze hebben gekocht van onze leveranciers. Als je een probleem hebt met de levering of het product en gefrustreerd bent, neem dan contact met ons op en ons team zal je direct helpen.

Hier zijn enkele veelgestelde vragen over ons retourbeleid:

1. Wat is de retourperiode?

Je kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren.

Bestellingen kunnen alleen binnen 5 minuten na plaatsing worden geannuleerd. Zodra 5 minuten zijn verstreken, begint onze verwerking en is annuleren niet meer mogelijk. Als je het product echter hebt ontvangen, heb je recht op volledige terugbetaling als je het binnen 14 dagen wilt retourneren.

Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met info@londano.nl

2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

Een volledige terugbetaling zal worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode nadat we hebben ontvangen, gecontroleerd en bevestigd dat de producten niet zijn geopend. Alle klanten moeten contact met ons opnemen nadat ze het pakket hebben teruggestuurd en ons de track & trace-informatie geven zodat we de restitutie kunnen verwerken.

Let op: bij de meeste financiële instellingen duurt het gemiddeld 3-5 werkdagen om de restitutie te verwerken.

3. Waarom kunnen schoonheids- en gezondheidsproducten niet worden geretourneerd?

Een lijst van hygiëneartikelen die niet kunnen worden geretourneerd en terugbetaald (de lijst is niet uitputtend): Ondergoed, bikini's, make-up, haarstylingproducten, schoonheidsproducten, enz. We nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en voor de veiligheid van onze klanten staan we het retourneren van schoonheids- en gezondheidsproducten niet toe. Hierin staan we niet alleen. Andere leveranciers van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.

 In het algemeen kunnen producten niet worden geretourneerd als een van de volgende voorwaarden van toepassing is:

 - de koper heeft de geleverde producten zelf gerepareerd en/of aangepast of door derden laten repareren en/of aanpassen

- de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de aanwijzingen van de tussenpersoon en/of de verpakking zijn behandeld

- het gebrek geheel of gedeeltelijk te wijten is aan van overheidswege gegeven of te geven voorschriften inzake de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen;

- Sanitaire producten zoals ondergoed, broekjes en beha's kunnen niet worden teruggenomen en vergoed.

- Voor verzegelde producten. Zodra de verzegeling is verbroken, kunnen deze producten niet worden geretourneerd. 

4. Moet ik de verzendkosten voor het retourneren betalen?

 Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. We raden aan je retourzending met Track & Trace te versturen, omdat we geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor zoekgeraakte retourzendingen.

5. Thuisbezorging geweigerd/onbestelbaar postkantoor

Als het pakket niet wordt geaccepteerd of niet wordt opgehaald door het postkantoor, wordt het automatisch teruggestuurd naar de leverancier en hebben we het recht om €15 restockingkosten in mindering te brengen op het bedrag dat je terugkrijgt.

 6. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

 We streven ernaar om je de beste klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met elke bestelling. Om ons retourproces te vereenvoudigen en je terugbetaling of omruiling te versnellen, kun je ons per e-mail op de hoogte stellen op info@londano.nl en zullen we je verdere instructies geven.

 Als je deze richtlijnen volgt, help je ons een snellere en efficiëntere service te bieden en een probleemloze retourzending te garanderen. Bedankt voor je medewerking en we kijken ernaar uit om je te helpen met je retourzending.

7. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

 Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@londano.nl. Londano werkt zeven dagen per week. We garanderen altijd een reactie binnen 24 uur en helpen je graag!

 8. Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

 Dat is jammer! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Als je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.

 Voor de snelste oplossing stuur je ons een e-mail met een foto waarop het beschadigde deel van het artikel te zien is. Het beste zijn foto's op een vlakke ondergrond waar het label en het defect duidelijk zichtbaar zijn. We zullen deze informatie gebruiken om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

 Bij defecte goederen leveren we de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen we helaas geen geld teruggeven. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we het volledige aankoopbedrag terug.

 Als je vragen hebt over producten die bij aankomst beschadigd zijn, kun je contact met ons opnemen via info@londano.nl.

9. Ik heb een onjuist adres opgegeven. Wat moet ik in dit geval doen?

Laat ons onmiddellijk het juiste adres weten, zodat we het voor je kunnen wijzigen. Als je pakket al verzonden is, kunnen we het adres niet meer wijzigen.

Veilig afrekenen

Gemakkelijk en veilig online betalen

Gratis verzending

Betaal alleen voor het product, wij zorgen voor de verzending!

Niet goed? Geld terug!

Niet tevreden over jouw product? Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag!

Beste prijs/kwaliteit verhouding

Ons doel: het aanbieden van producten tegen een betaalbare prijs van de beste kwaliteit.